در واقع بدون یونیت کلمه دندانپزشکی بیمعنی میشود

Wiki Article

یونیت دندانپزشکی زیگر SIGER مدل U100 : به طور کلی یونیت دندانپزشکی این امکان را فراهم کرده اند که پزشک، حالات صندلی را تغییر داده و بیمار را در موقعیت مناسب قرار دهد. پدال برقی یونیت زیگر u100 یک پدال مولتی فانکشن میباشد که امکانات زیادتری نسبت به مابقی پدالها دارد. تابلت شلنگ در این یونیت زیگر امکان اتصال چند شلنگ را می دهد تا شلنگ های اینتسرومنت بر روی آن نصب شود. آنها شامل ابزاری برای بررسی ، دستکاری ، معالجه ، ترمیم و از بین بردن دندان ها و ساختارهای دهانی اطراف آن هستند. بخش دستیار یونیت صندلی دندانپزشکی زیگر Siger S30 دارای دو ساکشن آبی و هوایی (جراحی) ، به همراه پوآر سرکج و استندی برای قرار دادن لایت کیور میباشد. با وجود برند مطمئن و با سابقه زیگر در ایران میتوان به این نتیجه رسید که این دستگاه توانایی ارائه کلیه انتظارات پزشکان عزیز را برآورده خواهد کرد. یکی از بارزترین مزایای این یونیت داشتن کلید قطع کن آب و برق و هوا می باشد که دندانپزشک بعد از اتمام فعالیت با قطع این کلید کلیه فشارهای داخلی لوله و اتصالات یونیت را قطع می نماید و قطعا طول عمر دستگاه را زیاد میکند .


قیمت یونیت دندانپزشکی آلمانی

دکمههایی روی پدال قرار دارند که یکی از این دکمه های آب توربین و آنگل را قطع میکند و یکی دیگر نیز که به چیپ بلوئر معروف است ، کار قطع کردن آب و سپس استفاده از توربین چهار سوراخ در جهت خشک کردن دهان بیمار را ایفا میکند. کار دندانپزشکی تشخیص و درمان و جلوگیری از بیماری های دهان و دندان مانند پرکردن دندان با پرکنندهای مختلف، نصب پل و نصب دندان مصنوعی، صاف کردن دندانهای کج با بریسهای مختلف ارتدونسی و کشیدن دندان های خراب میباشد. زیرا استفاده از آب آلوده علاوه براینکه باعث انتقال بیماری به فرد بیمار می شود،سبب مسدود شدن لوله آب یونیت نیز می شود. کاسه کراشوار و دوش آب لیوان: کراشوار باید گودی مناسب داشته و فاصله آن تا بیمار طوری باشد که به هنگام تخلیه آب دهان اطراف آن خون آلوده و یا آلوده نگردد و آب بطور کامل درون کراشوار چرخشی داشته و خرده های آمالگام و یا خرده های دندان وارد فاضلاب نشود و آب داخل کراشوار تخلیه مناسب داشته باشد. وسایل دندانپزشکی که در دهان بیمار استفاده میشوند بعد از استفاده باید به طور کامل استریل و قیمت کن کاغذی ضد عفونی شوند. Th​is a rticle has become c re​at᠎ed by GS​A Co ntent Ge nerato r ​DEMO!


در حال حاضر دندانپزشکان از ابزار و وسایل مختلفی برای درمان و جراحی بیماری های مربوط به دهان و دندان استفاده میکنند. یک صندلی دندانپزشکی مدرن و به روز، ترکیب موثری از استیل و پلاستیک، همراه با ویژگیهای آنتی باکتریال است تا احتمال بیماری و عفونت را کاهش میدهد. دستگاه اتوکلاو این کار را برای ما انجام میدهد. کلیدهایی که برای کنترل دستگاه هستند، در میز دستیار نیز به همراه هولدرهایی برای نگهداری لایت کیور، دستگاههای خارج کننده بزاق یا همان ساکشن، کوترونها و موارد دیگر موجود است. سپس بخار داغ با دمای 121 یا 134 درجه سانتی گراد و فشاری مشخص به درون محفظه فرستاده میشود تا جای هوای خارج شده را بگیرد. اتوکلاوهای بزرگ مصرف برق بیشتری از اتوکلاوهای کوچک دارند و فضای بیشتری را نیز اشغال میکنند. در برخی از اتوکلاوهای دندان پزشکی این عملیات در چندین دوره انجام میشود تا بخار داغ به شکل کارآمد تری جایگزین هوای درون حفرههای ابزار شده و عملیات ضد عفونی به شکل بهتری انجام پذیرد. ابزارهای دندانپزشکی میبایست بطور کامل ضدعفونی شوند و تا تمامی میکروبها و ویروسهای جان سختی همچون هپاتیت B از روی این ابزار بین بروند.


برای معرفی بهتر تجهیزات دندانپزشکی همان گونه که در بند قبلی عنوان داشتیم، لازم می باشد تا دسته بندی های دقیق و منظمی را روی آن ها به انجام رسانیده و پس از مشخص شدن این که هر قطعه در کدام دسته لازم است تا جای بگیرند، بهتر خواهیم توانست تا قیمت کن کاغذی از طریق این دسته بندی ها، موارد و قطعات مرتبط با دندانپزشکی مورد نیاز خود را تشخیص داده و در صورت انجام دادن تحقیقی مناسب و دقیق قیمت های مناسب آن را نیز پیدا نماییم. با توجه به همین موضوع بیماران نمیتوانند طی زمان مقرر برای درمان، روی یونیت قرار بگیرند و بعد از اتمام کار، دچار گردن درد یا کمر درد میشوند. بخش تابلت یونیت صندلی دندانپزشکی زیگر Siger S30 دارای صفحه نمایشی برای نشان دادن وضعیت یونیت میباشد. دستگاه زیگر S30 دارای دو مخزن آب اضطراری است که یکی برای آب و دیگری برای شستشوی شیلنگ های اینسترومنتها میباشد. صندلی های یونیت زیگر S30 با داشتن اسکلت فلزی توانایی تحمل بار تا ۱۵۰ کیلوگرم را داراست. این تجهیزات از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر کدام دارای کاربردهای متنوع و مخصوص به خود هستند؛ دندانپزشکان با استفاده از دستگاه مینی یونیت میتواند کارهای درمانی خود را بهتر و با کیفیت تر و با سرعت عمل بالاتر انجام دهند.

Report this wiki page